رجبی گفت: کسبه، بازاریان و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی چابهار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی asnaf.cfzo.ir نام‌نویسی کنند تا از مزایای این منطقه بهره‌مند شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی رجبی  مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کسبه، بازاریان و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در محدوده شهر چابهار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی asnaf.cfzo.ir نام‌نویسی کنند تا از مزایای این منطقه بهره‌مند شوند.

علی رجبی  اظهارداشت: این امر با توجه به الحاق شهر چابهار به محدوده منطقه آزاد چابهار و لزوم بهره‌مندی از مزایای این منطقه بویژه در بحث معافیت مالیاتی انجام می‌شود.

او  بیان کرد: متقاضیان پس از نام‌نویسی با در دست داشتن مدارک موردنیاز به منطقه آزاد چابهار، ساختمان شماره ۴، طبقه همکف، دفتر جامعه بازاریان مراجعه و نسبت به اخذ مجوز کسب و پیشه اقدام کنند.

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مدارک موردنیاز برای این کار به همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و هویتی (کارت ملی و شناسنامه)، اصل اسناد مالکیت و یا اجاره نامه، گواهی سو پیشینه و ۲ قطعه عکس ۳ x ۴ رنگی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار