محمد قاسمی گفت: رعایت نکردن ضوابط عرضه محصولات فولادی باعث تشکیل پرونده تخلف هزار و ۸۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۶۲۵ ریالی در منطقه آزاد چابهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد قاسمی  معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: رعایت نکردن ضوابط عرضه محصولات فولادی باعث تشکیل پرونده تخلف هزار و ۸۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۶۲۵ ریالی در منطقه آزاد چابهار شد.

محمد قاسمی گفت: بر اساس دستورالعمل تنظیم بازار محصولات فولادی، تمامی خریداران بیلت، اسلب و ورق از بورس مکلفند ۷۵ درصد وزنی محصول تولیدی خود را ظرف سه هفته بعد از تحویل کالای خریداری شده از بورس با صدور اطلاعی‌های و با قیمت پایه اعلامی در بورس عرضه کنند.

او بیان کرد: بر همین اساس یک شرکت تعاونی در منطقه آزاد چابهار با عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه مقدار ۲۱ هزار و ۹۳۸ تن شناسایی و جهت این شرکت متخلف تشکیل پرونده شد.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ارزش این پرونده عرضه خارج از شبکه را هزار و ۸۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون و ۶۲۵ ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار