مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه، از راه اندازی کد یو اس اس دی اختصاصی (کد دستوری تلفن همراه) برای ارایه خدمات شهروندی به مردم و کارکنان شهرداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا لطفی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای اجرای یکپارچه‌سازی خدمات و همچنین رسیدن به شهر هوشمند کد USSD اختصاصی با شماره #۱۹*۶۶۵۵* برای ارایه خدمات به شهروندان و همچنین پرسنل که خریداری شده بود به مرحله اجرا و راه اندازی رسید.

او با اعلام اینکه در این طرح قصد داریم انجام اکثر خدمات شهری به صورت آنلاین و از طریق این کد به شهروندان ارایه شود، گفت : به‌زودی از سایت و اپلیکیشن اختصاصی برای ارایه خدمات به شهروندان نیز رونمایی خواهد شد.

لطفی افزود: ارایه خدمات با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده به صورت شبانه‌روزی و حتی آفلاین و بدون نیاز به بستر اینترنت قابل دسترسی است.

او ادامه داد: هر آنچه خدمت برای پرسنل و شهروندان لازم است در قالب آنلاین و آفلاین بدون مراجعه حضوری از جمله ثبت مرخصی و ماموریت در زیرساخت‌های تدارک دیده شده فراهم شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه از پرسنل شهرداری و شهروندان برای ارایه پیشنهادات دعوت کرد و افزود: در فراهم کردن شهر هوشمند، این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و هم‌فکری پرسنل شهرداری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.