پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: داور دیدار با فولادخوزستان قضاوت خوبی نداشت و همین موضوع باعث عصبانیت فرهاد مجیدی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در مورد داور بازی این تیم مقابل فولادخوزستان، اظهار داشت: سیدعلی (داور بازی) قضاوت خوبی را در این مسابقه انجام نداد و این موضوع به عصبانیت فرهاد مجیدی منجر شد. داور با مدیریت مناسب می‌توانست شرایط بازی را کنترل کند، اما فرهاد مجیدی هم باید آرامش خود را حفظ می‌کرد. به اعتقاد من مجیدی اشتباه بزرگی را انجام داد. اگر به بازیکنان آرامش لازم تزریق می‌شد، شاید نتیجه بازی با شکست استقلال همراه نبود.

او افزود: اعتراض طولانی مدت مجیدی باعث وقفه زیادی در بازی شد و بازیکنان را از شرایط آرمانی دور کرد. عارف غلامی هم نباید وقتی استقلال ۱۰ نفره بود، واکنش تندی را به داور نشان می‌داد. در ضمن استقلال کاپیتان دارد و باید سرمربی مطالب را به وریا غفوری انتقال دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره فعالیت زیاد بازیکنان و مربیان در فضای مجازی، عنوان کرد: فرهاد مجیدی تا حدودی وارد حاشیه شده و به نوعی تمرکز فنی خود را از دست داده است. او باید از پیشکسوت‌های باشگاه مشاوره بگیرد.

او افزود: آسیب دیدگی‌های تیم استقلال زیاد شده است. مطهری از لحاظ بدنی وضعیت جالبی نداشت و در نهایت هم دچار آسیب دیدگی شد. علاوه بر تصمیمات اشتباه داوری، خود تیم استقلال هم بازی خوبی انجام نداد.

نوری در پایان گفت: شیخ دیاباته با بدنی نا آماده به تمرینات استقلال برگشت و اکنون دوباره به او اجازه خروج داده شده است. استقلال باید نسبت به این موضوع واکنش مناسبی را نشان دهد. در صورتی که او از تمرینات دور شود دوباره شرایط بدی را پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار