رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خودداری رئیس‌جمهور این کشور از پوشیدن ماسک را اقدامی بزدلانه دانست.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدام رئیس جمهور این کشور برای نپوشیدن ماسک در میانه همه گیری ویروس کرونا را بزدلانه توصیف کرد.

او تاکید کرد ترامپ باید با تصویب اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی موافقت کند. وی افزود: من کاملا با بایدن موافق هستم. تا زمانی که با این بحران دست به گریبان هستیم، ماسک باید اجباری باشد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت علت اینکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها ماسک را اجباری نکرده است، به این خاطر است که آن‌ها نمی‌خواهند رئیس جمهور را شرمنده کنند یا به او توهین کنند. پلوسی با انتقاد از امتناع رئیس جمهور آمریکا از پوشیدن ماسک گفت ماسک زدن به معنای محافظت از خود نیست بلکه مسئله حفاظت از دیگران مطرح است.

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد برخی آمریکایی‌ها از ماسک به عنوان یک اقدام سیاسی علیه او استفاده می‌کنند، نه یک اقدام پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کووید-۱۹. رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با نشریه وال استریت ژورنال اعلام کرد: برخی آمریکایی‌ها ماسک را به عنوان یک بیانیه سیاسی و برای بیان مخالفت با من استفاده می‌کنند. مشکل بزرگی که من با ماسک دارم این افراد هستند.

این در حالی است که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا و دیگر متخصصان بخش سلامت بر پوشیدن ماسک برای همگان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار