مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۷۱ فقره حادثه در ۳ ماهه اول امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حوادث شامل ۴۷ فقره حادثه جاده ای، ۶ فقره سیل و آبگرفتگی، ۸ فقره حادثه کوهستان، ۴ فقره خدمات حضوری، ۳ فقره حادثه شهری و یک فقره از حوادث طوفان، حادثه هوایی و برف و کولاک بود.

او با اشاره به اینکه در این حوادث به ۲۸۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی شد، افزود: ۱۴۱ نفر در حوادث جاده ای، ۱۱۵ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۲ نفر در حوادث کوهستان، ۴ نفر مراجعه کننده حضوری، یک نفر در حوادث کوهستان و یک نفر هم در حادثه هوایی حادثه دیده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۱۴ نفر هم مصدوم شده بودند، اظهار کرد: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۷ نفر را به صورت سرپایی درمان و ۳۲ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده اند.

معبودی با اشاره به اینکه در این حوادث ۷۸ تیم عملیاتی شامل ۲۷۶ نفر/عملیات نیرو به یاری حادثه دیدگان شتافتند، افزود: در ۳ ماهه اول سال جاری برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۶۴ دستگاه/روز خودروی آمبولانس، ۳۷ دستگاه/روز ست نجات، ۱۰ دستگاه/روز خودروی کمک دار سبک و یک دستگاه خودروی کمک دار سنگین به کار گرفته شده بود.

او در پایان با بیان اینکه نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده اعزام به حوادث هستند، اضافه کرد: با تماس تلفنی شماره ۱۱۲ ندای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.