بازیکنان تیم فوتبال شاهین شهرداری در غیاب میشو کریستیچوویچ تمرینات خود را زیر نظر مهرداد کریمیان دنبال می‌کنند و از کار با او رضایت دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که با این تیم نتایج خوبی کسب کرده بود، پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به ایران بازنگشت تا تمرینات سفیدپوشان بوشهری زیر نظر مهرداد کریمیان برگزار شود.  

با وجود گذشت بیش از یک ماه از آغاز تمرینات شاهین شهرداری، میشو هنوز به ایران بازنگشته و حتی دستیاران او هم با حضور در تمرینات شاهین شهرداری مخالفت و اعلام کرده اند بدون میشو به ایران باز نمی گردند.   

با این شرایط مهرداد کریمیان، مربی جوان شاهین شهرداری در بازی برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر هدایت شاهین شهرداری در این دیدار حساس را برعهده خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: سرمربی شاهین به ایران بر نمی‌گردد


در این مدت با غیبت میشو در تمرینات شاهین شهرداری، تمرینات زیر نظر مهرداد کریمیان برگزار شده و بسیاری از بازیکنان شاهین شهرداری به تمجید از مربی جوان تیمشان پرداخته اند و در صورت بازنگشتن میشو به ایران، کریمیان را بهترین گزینه برای جانشینی سرمربی کروات دانسته اند.  

با توجه به این که مسئولان باشگاه شاهین شهرداری تمایل زیادی به استفاده از سرمربی بومی در تیمشان دارند، ممکن است در صورتی که شاهین برابر نفت مسجد سلیمان نتیجه خوبی بگیرد به همکاری با کریمیان به عنوان سرمربی ادامه دهند و  قید جذب سرمربی جدید را بزنند.  

شاهین شهرداری از ساعت ۲۱ فردا در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت و قرار است در  صورتی که میشو پس از این بازی به ایران بازنگردد، مسئولان باشگاه برای تقویت کادرفنی و انتخاب سرمربی جدید جلسه فوق العاده‌ای برگزار کنند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار