رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز گفت: کارگاه عکاسی گردشگری با حضور ۴۰ عکاس در این شهرستان برگزار شد.

عکاسی گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجاهد کرباسی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: کارگاه عکاسی گردشگری با حضور ۴۰ عکاس حرفه‌ای و آماتور در روز جمعه ۶ تیرماه ۹۹ با تدریس استاد محسن خیرخواه در باغشهر تاریخی مهریز برگزار شد.

او هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بیشتر مردم و گردشگران داخلی و خارجی در دوران پسا کرونا با جاذبه‌های کمتر دیده شده باغشهر تاریخی مهریز عنوان کرد.

کرباسی اظهار داشت: در این کارگاه عکاسان از برخی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از جمله باغ جهانی پهلوانپور، سرو منگاباد، قلعه مهرپادین، آب انبار خورمیز سفلی، بوم‌گردی کوه سنگی و... عکاسی کردند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز افزود: این کارگاه در سه مرحله تئوری، عملی و گالری برگزار شد و مرحله گالری این کارگاه با معرفی عکس‌های برتر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نوروز ۱۴۰۰ در قالب نمایشگاهی افتتاح و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

کارگاه عکاسی گردشگری در طول سال و به صورت سریالی با هدف پوشش تمام جاذبه‌های کمتر شناخته شده استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.