شهردار باغ شهر تاریخی مهریز از برگزاری جشنواره عکس زیبایی‌ها و جاذبه‌های باغ شهر تاریخی مهریز خبر داد.

شما هم می‌توانید بهترین عکاس باشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرحمزه زارعزاده شهردار باغ شهر تاریخی مهریز از برگزاری جشنواره عکس زیبایی‌ها و جاذبه‌های باغ شهر تاریخی مهریز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه معرفی جاذبه‌ها و زیبایی‌های شهر مهریز است.

او افزود: هر عکاس می‌تواند فقط پنج عکس را در قالب فایل، به شماره ایتا ۰۹۱۳۸۵۷۹۲۴ یا به صورت سی دی همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس تا روز سوم تیرماه به دبیرخانه شهرداری مهریز ارسال کند.

شهردار مهریز اظهار داشت: داوری جشنواره عکاسی مذکور به همت استاد خیرخواه انجام خواهد شد و اختتامیه این جشنواره نیز در روز ۱۳ تیرماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

شهرستان مهریز دارای آثار تاریخی و گردشگری متعددی است از آن جمله می‌توان از باغ پهلوان پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیرنارکی و سایر آثار نام برد.

در اسناد مکتوب شکل گیری مهریز را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی منسوب می‌دانند و در روزگاران پیشین مهرگرد و سپس مهریجرد نامیده می‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.