معاون فرماندار بندر ماهشهر بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی عشایر و طوایف تاکید کرد.

عادل عکرش معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عشایر و طوایف باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با برپا نکردن مراسماتی از قبیل عروسی و فاتحه خوانی به جلوگیری از شیوع کرونا ویروس کمک کنند.

او با بیان اینکه شهرستان بندر ماهشهر با توجه به بافت جمعیتی و قومیتی پتانسیل بالایی در مقابله با سختی‌ها دارد افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی شاهد مقاومت مردم این منطقه مقابل دشمن بعثی بودیم، اکنون نیز با شیوع و همه گیری این بیماری از مردم می خواهیم موازین بهداشتی را رعایت کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد غلبه بر ویروس منحوس باشیم.

شنبدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر نیز گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی تماماً پر شده و دیگر پرسنل بهداشت و درمان، پزشکان و تخت‌های بیمارستانی گنجایش پذیرش بیماران کرونایی بیشتر را ندارد، بنابراین از مردم فهمیم می خواهیم با رعایت موارد بهداشتی، حاضر نشدن در اماکن پر جمعیت، استفاده از ماسک، شستن مرتب دست و صورت، پرسنل بهداشت و درمان را در کنترل و مهار این بیماری یاری کنند.

همچنین حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر شهید چمران بیان داشت: امروز همه ما در قبال یکدیگر مسئول هستیم. بیماری کرونا کوچک و بزرگ پیر و جوان نمی‌شناسد و همه در خطر هستند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند ضمن حفظ سلامت خود، موجب کنترل بیماری و حفظ سلامت دیگران شود.

او از بزرگان و حاضرین در جلسه خواستند نسبت به استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت اطلاع رسانی از خطرات بیماری منحوس کرونا اقدام نموده و از این طریق به یاری کادر زحمتکش بهداشت و درمان بشتابند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.