نماینده ویژه وزیر بهداشت در خوزستان به همراه جمعی از اساتید دانشگاه تهران از بیمارستان‌های بندرماهشهر بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا افشار نماینده ویژه وزیر بهداشت در خوزستان به همراه جمعی از اساتید دانشگاه تهران و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان‌های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی بندرماهشهر بازدید کردند.

او نشستی با پزشکان مربوطه بیمارستان‌ها برگزار کرد، ضمن بررسی و تجزیه و تحلیل علمی پرونده‌های متعدد بیماران، توصیه‌های تخصصی لازم را ارائه داد از پزشکان و پرستاران و پرسنل حوزه سلامت که با سخت کوشی، از خود گذشتگی ضمن بستری تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا ویروس و ارائه خدمات درمانی مطلوب به آن‌ها، به وظایف خطیر خود عمل می‌نمایند، تقدیر کرد.

افشار از اختصاص تعداد ۲۰ تخت ویژه آی سی یو به این بیماران حاد تنفسی و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه‌های بهداشت، درمان، حفاظت فردی، جلب مشارکت‌های اجتماعی، خدمات دهی به بیماران و تامین دارو و نیاز‌های درمانی تقدیر کرد و در خصوص کمک‌های تجهیزاتی و آموزشی بیشتر به حوزه سلامت شهرستان، وعده همکاری و مساعدت لازم را داد.

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان گفت باتوجه به اینکه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی معین منطقه به شمار می‌رود و به شهرستان‌های همجوار خود نیز در حال ارایه خدمات درمانی است، باید بیشتر از همیشه مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.