مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از نوسازی و بهره برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری فانفار تاق بستان تا سه ماه دیگر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید شامبیاتی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه نوسازی این مجموعه به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده، گفت : قرار است در این مجموعه وسایل قدیمی بازی با وسایل جدید جایگزین شود.

او گفت : به دلیل رعایت حریم میراث فرهنگی تاقبستان، وسایل جدید این مجموعه هم ارتفاع وسایل قدیمی در نظر گرفته شده و هیچ تغییری در ارتفاع وسایل بازی ایجاد نمی‌شود.

او افزود: هم اکنون سرمایه گذار در این مجموعه مشغول فعالیت است و ساخت و ساز شروع شده و کار نصب دستگاه‌های بازی در حال انجام است.

شامبیاتی رقم سرمایه گذاری در این پروژه را هفت میلیارد تومان اعلام و ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به افزایش قیمت‌ها این رقم تاحدود ۱۲ میلیارد تومان هم افزایش یابد.

او با اشاره به مساحت دو هتکاری این مجموعه، گفت: مجموعه "فانفار" تاق بستان از قدیم مجموعه‌ای تفریحی و گردشگری، بویژه برای کودکان بوده و تلاش داریم در نوسازی صورت گرفته این مجموعه به همان شکل قدیمی، اما با وسایل و ساخت و ساز‌های جدید باشد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه افزود: این مجموعه تا سه ماه آینده آماده بهره برداری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.