مدیر نظارت و بازرسی اصناف مشهد گفت: در حال حاضر قیمت معیار برای نظارت و بازرسی گوشت مرغ کشتار روز در مشهد هر کیلوگرم ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال است و بیشتر از آن تخلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری مدیر نظارت و بازرسی اصناف مشهدگفت: ستاد تنظیم بازار کشور هفته جاری قیمت مصوب برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را در سراسر کشور ۱۵۰ هزار ریال اعلام کرد که افزایش یا کاهش پنج درصد از این مبلغ بر عهده کارگروه تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده است.

او افزود: پس از اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، نظارت و بازرسی در  مشهد مبنای قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز را تا اعلام نظر قطعی کارگروه تنظیم بازار استان ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف مشهد ادامه داد: اطلاع رسانی لازم در این زمینه به اتحادیه‌های مربوطه انجام شده و عرضه و تقاضا به شدت کنترل می‌شود.

دلداری بیان کرد: دهه کرامت و افزایش تقاضا برای گوشت مرغ باعث افزایش قیمت آن شده، اما با توجه به تاثیرات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی مراسم عزا و عروسی و کسادی کار رستوران‌ها، پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده قیمت گوشت مرغ کاهش یابد.

او تصریح کرد: قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور برای تخم مرغ نیز هر کیلو گرم ۱۱۰ هزار ریال است و فروش آن به قیمت بیشتر از آن تخلف به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۰۷ ۰۶ تير ۱۳۹۹
واقعا خوش بحال مسولین و سران نظام.الان فکر کردین کیلو ۱۵تومن خیلی کمه که بالا تر از اونو تخلف می دونید.تخلف شمایید که مردمو بیچاره کردین