امام جمعه موقت سرپلذهاب گفت : تیرماه برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ ودردناک مانند حوادث ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش در منطقه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام عسگری امام جمعه موقت سرپلذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت : تیرماه برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ ودردناکی است حوادثی از ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش در منطقه، از ترور ناموفق رهبر انقلاب، ترور ناجوانمردانه آیت الله صدوقی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران تا شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفای امام و انقلاب در این ماه بوقوع پیوسته است.

او بااشاره به شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت : شهید بهشتی به گفته امام راحل برای ملت یک ملت بود و ایشان مظهر هماهنگی بین علم و عمل بودند و دل در گرو انقلاب داشته و برای خدمت به مردم تلاش می‌کردند.

خطیب جمعه موقت شهرستان افزود: شهید بهشتی شخصی متواضع و فروتن بود و با مردم برخوردی بسیار مودبانه و پراز احساس و عاطفه داشتند.

او افزود: عدالت و حق پذیری از دیگر خصوصیات ایشان بود حتی اگر این حقیقت به ضرر ایشان تمام می‌شد نظم وانضباط از دیگر خصوصیات بارز این شهید بود که عامل و رمز موفقیت ایشان محسوب میشود.

عسگری ادامه داد: بردباری، خدمت به مردم و نسل جوان  مظهر عدالت علومی در قوه قضائیه و زندگی وی بود.

عسگری گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز در کشور که بار‌ها و بار‌ها توسط رهبر انقلاب به آن اشاره شده حاصل انحراف از گفتمان انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه موقت شهرستان بااشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: نیرو‌های پرتلاش و خدوم انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار مبارزه با مواد مخدر هستند و شهدا و جانبازان بسیاری را دراین راه تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

او دهه کرامت را ازدیگر مناسبت‌های پیش رو عنوان کرد و گفت: دهه کرامت دهه امامت و ولایت است که هرکس واردحریم امامت وولایت شود از عذاب در امان خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.