نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد گفت: دوچرخه سواران به منظور احراز هویت در سایت سایکل سیتی ثبت نام کنند.

الهه جورابی، نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سایتی با عنوان سایکل سیتی طراحی شده است تا ورزشکاران دوچرخه سوار بتوانند به راحتی در سطح شهر از دوچرخه استفاده کنند.

او شناسایی علاقه‌مندان به ورزش دوچرخه سواری را هدف از راه اندازی این سایت عنوان کرد و افزود: هیئت دوچرخه سواری استان این ورزشکاران را شناسایی و برای خطر‌های احتمالی تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

جورابی با بیان اینکه سایت با عنوان سایکل سیتی تا هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، از شهروندان خواست تا نام‌های پیشنهادی خود برای این سایت را به هیئت دوچرخه سواری استان اعلام کنند.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مربی گری، داوری و حتی آموزش‌های ابتدایی دوچرخه سواری، گفت: علاقه مندانی که در این سایت ثبت نام کنند زمان و شرایط دوره‌ها به شماره‌ای که در سایت اعلام می‌کنند پیامک خواهد شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد با بیان اینکه هم آقایان و هم بانوان مجاز به ثبت نام در این سایت هستند، گفت: با اعلام دادستان یزد مسیر‌هایی خاص در ساعاتی مشخص برای بانوان در نظر گرفته می‌شود تا بانوان بتوانند در امنیت کامل به ورزش دوچرخه سواری بپردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سایت
شهر دوچرخه ها
دوچرخه
دوچرخه سواران
دوچرخه سازان
دوچرخه سواری
ورزش بادوچرخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ تير ۱۳۹۹
حاج خانم
یزد شهر جهانی شده بخاطر اصالت و فرهنگ اصیل مردم سایکل سیتی دیگه چیه؟!!!
نمیشد
اسم سایت رو بذارید شهر دوچرخه ها؟!!
با ادا در آوردن از غربیها چی گیرمون اومد؟ شما شورای اسلامی شهر رفتید نه شورای غرب و اروپا!!
آخرین اخبار