دولت و مجلس باید حمایت خود را از ورزش افزایش دهند

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و بانشاط بیشتر، دولت و مجلس باید حمایت خود را از ورزش افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی  نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی  پنجشنبه شب در نشست اولین مجمع عالی ورزش بسیج تبریز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مطالعه و ورزش برای همه به خصوص جوانان لازم است و سرمایه گذاری در این عرصه موجب ایجاد جامعه سرزنده، جذاب، پرنشاط و سالم می‌شود.

او افزود: کاهش بزه‌های اجتماعی، ندامتگاه‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد با ورزش امکان پذیر می‌شود و بر این اساس همگانی کردن ورزش یک کار باارزش محسوب می‌شود که باید آن را جدی گرفت.

حجت الاسلام میرتاج الدینی تاکید کرد: نه فقط باید به توسعه ورزش اهمیت بدهیم، بلکه باید ارزش‌های مرتبط با آن قوانین مرتبط به ورزش کشورمان را در مجامع بین المللی پافشاری کنیم و حجاب را به عنوان ارزش در ورزش بانوان بیشتر به دنیا معرفی کنیم.

او ادامه داد: عدم رو در رو شدن ورزشکاران کشورمان با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس، ارزش دیگری است که اهمیت فراوانی داشته و رویکرد سیاسی ورزش را در عرصه بین الملل به نمایش می‌گذارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالای ورزش آذربایجان شرقی یادآور شد: باید این ظرفیت‌ها در تیم‌های ملی تجلی پیدا کند.

حجت الاسلام تاج الدینی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارد که نیازمند مدیریت مناسب برای به ثمر رساندن آن‌ها است که مجمع عالی ورزش بسیج می‌تواند در این خصوص موثر واقع شده و در توسعه ورزش به خصوص ورزش همگانی مفید فایده باشد.

او تاکید کرد: استعدادیابی، استعدادپروری و حفظ استعداد‌ها می‌تواند در نهایت منجر به پرورش ورزشکار حرفه‌ای برای کشور شود.

نخستین مجمع عالی ورزش بسیج تبریز با شرکت تعدادی از اعضای شورای شهر، ورزشکاران و فرمانده سپاه تبریز در سالن جلسات شهرداری کلانشهر تبریز برگزار شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.