برای پیشگیری از وقوع سرقت دوربین‌های نظارتی باید در روستا‌ها نصب شود.

سرهنگ گنجیان مقدم رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از مجموع ۳۰۱۴ روستای مازندران ۸۴۵ روستا مجهز به دوربین‌های نظارتی هستند و ۳۱۱۷ دوربین در این روستا‌ها نصب شده است.

او یکی دیگر از راه‌های مقابله با سرقت را نصب دوربین‌های پلاک خوان اعلام کرد و افزود: ۴۸۸ دستگاه خودرو که دستور قضایی برای توقیف آن‌ها صادر شده بود با استفاده از دوربین‌های پلاک خوان شناسایی و توقیف شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: ۱۱۰ سارق خودرو نیز با استفاده از این دوربین‌های پلاک خوان هنگام تردد با خودرو‌های سرقتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ گنجیان مقدم بر استفاده از ظرفیت نگهبانان محله و جذب نگهبان در ساختمان‌های دولتی نیز تاکید کرد و گفت: ۱۵۰۷ نگهبان محله اکنون برای پیشگیری از سرقت در استان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی سرقت گفت: ۶۴ درصد سرقت‌های استان در ۷ شهرستان ساری، آمل، بابل، تنکابن، قائم شهر، نوشهر و چالوس اتفاق افتاده است.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ۴۳ سرقت پارسال از اماکن مذهبی استان انجام شده است بر لزوم هوشیاری ادارات مسئول مانند اوقاف و امور خیریه در نصب تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.