رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از آسفالت ۱۶ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در این شهرستان خبر داد.

علیرضا اشرف زاده با بیان این مطلب گفت : حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب شامل بزرگراه چهار خطه به طول 39 کیلومتر، راه اصلی بیش از 46 کیلومتر، راه فرعی 76 کیلومتر، راه روستایی آسفالته 330 کیلومتر و راه روستایی خاکی به طول 210 کیلومتر است.

اشرف رزاده افزود: در راستای اجرای طرح راههای روستایی اولویت دار بیشتر از 16 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در حال اجرا بوده که 2 کیلومتر آسفالت و 800 متر نیز آماده آسفالت است.

این مسئول با بیان اینکه نگهداری از راهها بعنوان سرمایه ملی با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و بهبود امنیت تردد در این محورها اظهار کرد: پروژه های مهم در دست اجرای این شهرستان در بخش راهداری را احداث راه جدید، احداث باند دوم، رفع نقاط حادثه خيز، نصب حفاظ بتنی، نصب گاردريل، سیستم روشنایی شامل می شود که با انعقاد قرارداد، مديريت و نظارت مي شود.

اشرف زاده با اشاره به عملكرد اداره ایمنی راه و حریم این شهرستان اظهار کرد: در اینخصوص نیز اقدامات روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط كشي راه، نصب و تعمير انواع حفاظ، شستشوي علائم با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال طی سال 98  انجام یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب در خصوص عملکرد نگهداري رويه راههاي شرياني طی سال گذشته اظهار کرد: لکه کیری و روکش آسفالت  در محوربوکان به طول 10  كيلومتر با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ريال با پيشرفت فيزيكي ۱۰۰ درصد و لکه گیری و روکش آسفالت  در محور کمربندی شمالی به طول 3 كيلومتر با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ريال با پيشرفت فيزيكي صد در صد انجام یافته است.
 
در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.