رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت:اجرای عملیات راهداری با فعالیت ۸ اکیپ در محور ارومیه - سرو ادامه دارد.

جعفر محمدزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: ازابتدای محور ارومیه-سرو تا پایانه مرزی سرو اکیپ‌های متعدد اقدامات راهداری در قالب عملیات شانه زنی، علف چینی، اصلاح و مرمت تابلو علائم، رنگ آمیزی تابلو‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

جعفر محمدزاده با اشاره به اهمیت این جاده ترانزیتی افزود: عملیات اصلاح و مرمت گاردریل‌ها و لکه گیری در این محور از دو روز گذشته آغاز و پیش بینی می‌شود تا پایان هفته جاری این عملیات به اتمام برسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هم اکنون عملیات نخاله برداری و نیز شستشوی جداول به طور مکرر از ابتدای محور تا چهارراه هشتیان و از چهار راه هشتیان تا مرز سرو در حال اجراست.

محمدزاده ادامه داد:اکیپ ویژه‌ای جهت اجرای عملیات اخطار به متجاوزان حریم راه و پاکسازی حریم از تابلو‌های غیرمجاز و اخطار به ساخت و ساز‌های غیرمجاز اعزام و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

این مسئول رنگ آمیزی سرعت گیر‌های پلاستیکی درمحور‌های ارومیه-اشنویه و محور گلمانخانه را از دیگر فعالیت راهداران طی هفته گذشته برشمرد.

رئیس اداره ادامه داد: به لحاظ اهمیت محور ارومیه-سرو و ترانزیتی بودن این محور راهداران عملیات راهداری متناوب خود را اجرا و بعد از اتمام این عملیات محور‌های اصلی، فرعی و روستایی به ترتیب اولویت در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات لکه گیری درمحور‌های ارومیه-مهاباد و ارومیه-اشنویه نیز پرداخت و این چنین توضیح داد: این عملیات با اجرای برش آسفالت و قیرپاشی و در نهایت لکه گیری در محور‌ها طی هفته گذشته اجرا شده و هفته جاری نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.