رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها ۱۵ هزار مترمربع از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل در سه ماهه گذشته لکه گیری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماشالله بهزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از محور اردبیل -سه راهی صحرا با بیان اینکه راهداران پرتلاش با استفاده از ۹۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را ایمن سازی کرده اند افزود: در مدت یاد شده ۶۵ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی پرتردد مانند سردابه و ارجستان تجدید خط کشی شده است.

او تسطیح، رگلاژ و شن ریزی ۶۵ کیلومتر از حریم راه‌های خاکی، شنی و روستایی شهرستان اردبیل در فصل بهار را یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت ۱۲ هزار متر مربع از محور‌های روستایی اردبیل-خلخال، سردابه به قوتورسویی اصلاح رانش شده و همچنین ۳۰ کیلومتر از محور‌های روستایی گندیشمین، سردابه، ارجستان، ویله درق و آلوارس نیز ترمیم و لکه گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در جهت صیانت از حریم راه‌ها به عنوان سرمایه ملی از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجارز در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در جهت بهبود بخشی به راه‌های روستایی راهداران ۱۵ کیلومتر عملیات ریزش برداری در راه روستایی فیروز آباد، آق قلعه جیاوان و دمدمه انجام داده اند.

بهزاد از تهیه و نصب ۲۵ عدد بنر عدم بساط عسل فروشی در محور‌های مواصلاتی، نگهداری ۴۰ کیلومتر از سیستم چراغ‌های روشنایی اردبیل –نمین و سرعین، نگهداری و تعمیر ۴۰ عدد از چراغ‌های چشمک زن، برچیدن ۱۱۰ عدد از پایه علائم فرسوده خبر داد.

او همچنین از نصب ۲۷۰ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی، تعمیر و بازسازی ۹۰۰ عدد از علائم و همچنین نصب ۵۰۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در نقاط حادثه خیز و پیچ‌های خطرناک را از دیگر اقدامات مهم راهداران در سه ماهه گذشته برشمرد و گفت: در قالب طرح ابرار نیز ادامه احداث راه روستایی کریق-حور بطول ۴ کیلومتر در دست اجراست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
از آسفالت راه روستای لنج آباد مشگین شهر خبری نشد؟؟؟؟؟؟!!؟!!!!!!!!!!!1