رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: خادمان و مدافعان سلامت استان همواره از حمایت‌های دادگستری کل خراسان رضوی برخوردار خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تجلیل از خادمان حوزه سلامت در دوره بحران مبارزه با کرونا، گفت: خادمان و مدافعان سلامت استان همواره از حمایت‌های این مجموعه برخوردار خواهند بود، دستگاه قضایی همواره موظف به حمایت لازم از مردم و زحمتکشان عرصه‌های مختلف از جمله جامعه پزشکی هستند.

او افزود: شیوع این ویروس منحوس یک امتحان الهی برای آحاد مختلف جامعه از جمله مدافعان سلامت بود و بسیار خرسندیم که کشور ما از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده در مقایسه با کشور‌هایی که همه‌چیز دارند، اما در برابر کرونا زمین‌گیر شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدافعان سلامت به واسطه خدمات خستگی‌ناپذیری را که داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم و خطاب به همه خادمان حوزه سلامت می‌گوییم که دستگاه قضایی تا آخرین لحظه یار و همراه شما زحمتکشان این عرصه خواهد بود.

او تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم همچنان به همکاری خود با خادمان حوزه سلامت ادامه دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد غلبه بر این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار