مصطفی گل محمدی به ‌عنوان رئیس مرکز بهداشت بیجار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز آئین تکریم مهندس حسن ملکی و معارفه دکتر مصطفی گل‌محمدی به عنوان رئیس مرکز بهداشت دیارگروس، با حضورمعاون امور بهداشتی، مدیر شبکه بهداشت ودرمان و جمعی از کارشناسان بهداشتی در محل سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت بیجار برگزار شد.

ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشتی ودرمانی بیجار در این مراسم اظهار کرد: تکریم و معارفه، تجدید میثاق مجدد کارکنان و مسئولین برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است.

او همکاری وتعامل را لازمه پیشرفت مجموعه عنوان کرد و گفت: همکاری و همیاری مضاعف پرسنل، با دکترگل محمدی راه را برای موفقیت و پیشرفت مجموعه و خدمات رسانی با کیفیتی بهتر به مردم را هموار‌تر می‌سازد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر تفکر تیمی در اجرای تصمیمات تصریح کرد: مدیریت جدید، بهره مندی از همه سلایق و تفکرات و بهره گیری از تجربیات سرمایه انسانی قوی را سرلوحه امور مدیریتی قرار دهد.

قادری افزود: همه پرسنل به سهم خود در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت و ارتقای خدمات رسانی تلاش می‌نمایند و این تلاش در راه دست یابی به خدمت رسانی برتر است.

او عنوان کرد: شهرستان بیجار دارای موقعیت استراتژیک مناسب و سرمایه‌های انسانی خوبی است و مدیریت جدید از این استعداد بهره گیرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر وهدایایی از رئیس پیشین، مهندس حسن ملکی تقدیر به عمل آمد و دکتر مصطفی گل محمدی به عنوان رئیس جدید مرکز بهداشت معرفی شد.

لازم به ذکر است دکتر مصطفی گل محمدی بومی شهرستان بیجار و پزشک عمومی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار