پیام جلالی در مراسمی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امروز طی مراسمی از چندین سال خدمت محمدباقر محمدی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان تقدیر و پیام جلالی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد.

مدیرعامل جدید هلال احمر کردستان در مراسم معارفه خود اظهار کرد: امروز معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور سفیر استان کردستان در هلال احمر کشور هستند و قطعا نگاه ویژه‌ای با توجه به شناختی که از استان دارند خواهند داشت.

او خاطرنشان کرد: اگر چه به لحاظ امکانات و لجستیک استان کردستان شاید از استان‌های محروم باشد، اما سرمایه عظیم نیروی انسانی پای کار و همیشه در عرصه برگ برنده این استان در تحقق اهداف و رسیدن به چشم‌انداز‌ها است.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان افزود: خیلی از سیستم‌ها خصوصا هلال احمر مهم‌ترین سرمایه آن، نیروی انسانی موفق و پای کار است

او اذعان کرد: در جریان سیل پارسال که بیشتر شهر‌ها دچار حادثه شده بودند به واسطه همین سرمایه انسانی توانستیم خدمات خوبی به مردم سیل‌زده ارائه کنیم.

جلالی اضافه کرد: ظرفیتی که در استان کردستان وجود دارد باید به طریق مختلف و با مدیریت صحیح باید در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ذاتا آدمی اهل صلح، آرامش و صلح هستم، احساس می‌کنم سیستمی می‌تواند موفق عمل کند که همدلی و اتحاد در آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.