رییس کل دادگستری زنجان در دیدار استاندار گفت:دستگاه قضایی در پیشبرد شعار سال آماده هر گونه همکاری با دستگاههای اجرایی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری زنجان در دیدار با استاندار زنجان و هیئت همراه که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد، از هم افزایی و هم پوشانی بسیار ارزشمند مسئولین دستگاه‌های اجرای و قضایی استان برای پیشبرد اهداف نظام و ارائه خدمت به مردم شریف تشکر کرد.

او با بیان اینکه دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند هر کجا نیاز به حمایت قضایی باشد با اقتدار در کنار دستگاه‌های اجرایی باشد و همه باید تلاش کنند تا زمینه خدمت به نظام و مردم بیش از پیش هموار شود.

رییس شورای قضایی استان ضمن تشکر از حضور استاندار و معاونین در دادگستری و اقدامات ارزشمند عالیترین مقام اجرایی استان افزود: در حوزه‌های مختلف خصوصا در دوره کرونا و مشکلات پیرامون آن در جامعه یک تعامل و همکاری بسیار خوبی میان این دو مجموعه انجام شد که خروجی آن مدیریت بسیار خوب در بخش‌های مختلف بود .

او با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه اهتمام ویژه‌ای دارد ادامه داد:برای اجرای بخشی از این برنامه‌ها نیازمند همفکری و همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم .

صادقی نیارکی اظهار داشت: دستگاه قضایی بنای مچ گیری از دستگاه‌های اجرایی را ندارد، بلکه در جهت پیشبرد اهداف نظام و شعار سال آماده هر گونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی است.

در این دیدار استاندار زنجان با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تشکر از زحمات و پیگیری‌های ارزشمند رییس کل دادگستری استان گفت: تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی با استانداری برای پیگیری و حل مشکلات استان امری ضروری است و قوه قضاییه در هر حوزه‌ای ورود کرد نتایج بسیار خوبی به همراه داشت از جمله مشکل ایران ترانسفو زنجان و سایر حوزه‌ها نمونه بارز این موضوع است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.