مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های هفته بازخوانی و افشاگری حقوق بشر آمریکایی در استان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین انجم شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص برنامه های هفته قوه قضاییه گفت: حمایت مردمی از رنگین پوستان آمریکا به‌صورت همزمان در تمام نماز جمعه‌های سراسر کشور بین دو نماز برگزار می‌شود و در این برنامه مردم با شعار‌های ضدآمریکایی نفرت خود را از ظلم و استکبار در دنیا نشان می‌دهند.

او از برگزاری نمایشگاه پوستری چرا مرگ بر آمریکا؟ خبر داد و افزود: تولید و ساخت چندین فیلم و پویانمایی (انیمیشن) کوتاه با موضوع حقوق بشر آمریکا انجام شده و اجرای برنامه‌های تبیینی در شهرستان‌های مختلف استان در حال انجام است.

انجم شعاع با اشاره به اجرای ویژه برنامه یاد یاران در روز هفتم تیر در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید آیت‌الله بهشتی و افشای حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر خانواده شهیدان نصیری‌لاری و شهید حقانی در کرمان بیان داشت: مصاحبه با خانواده‌های معظم شهدای هفتم تیر نیز به‌منظور افشای حقوق بشر آمریکایی در دستور کار است و کلیپی از ۳۵ جنایت آمریکا در ایران در دست ساخت است که به‌عنوان تولید محتوا در فضای مجازی ساخته و پخش می‌شود.

انجم شعاع با گرامیداشت یاد وخاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب درحادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰ گفت: این اقدامات تاثیری در اراده ملت ایران نداشته و مردم ما پایدارتر، محکم‌تر و با احساس مسئولیت بیشتری در تداوم انقلاب حرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه در سال ۹۸ ترور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی جنایت دیگری بود که به دستور رئیس جمهور ظالم آمریکا انجام شد گفت: ایجاد داعش در کشور‌های سوریه و عراق برای ضربه زدن و مقابله با جبهه انقلاب و در نهایت حمله به جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی هم از جنایات دیگر آمریکا است.

انجم شعاع با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در تمام جنایات داعش در کشور‌های دنیا به‌ ویژه کشور‌های اسلامی شریک جرم است افزود: آمریکا در سایر کشور‌های اسلامی و کشور‌های غرب آسیا در یمن، فلسطین نیز جنایاتی داشته است و حمایت آمریکا از اسرائیل بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار