رئیس دادگستری شهرستان جیرفت بر ضرورت تبیین جایگاه قوه قضائیه در جامعه اشاره کرد و گفت: گزارش عملکرد و دستاوردهای دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت در هفته قوه قضائیه به اطلاع عموم مردم شریف جنوب استان رسانده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، احمد علی انجم روز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه یکی از برنامه های مهم در هفته قوه قضائیه را برگزاری نشست های مشترک با مسئولان ونخبگان شهرستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موجود در سطح شهرستان واستفاده از نظرات صاحب نظران در جهت حل این مشکلات اعلام کرد وافزود:نیازمند همکاری تمام بخش ها در این زمینه هستیم.

این مقام قضائی گفت:در نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در شهرستان جیرفت گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دستگاه قضائی در شهرستان جیرفت را به اطلاع عموم مردم شریف رسانده خواهد شد.

این مقام قضائی تصریح کرد:قوه قضائیه نهادی است مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئولیت تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه را دارد.

وی امنیت و اقتدار سایر دستگاه ها ،نهادها و ارگانها را در گرو اقتدار تشکیلات قضایی دانست وافزود:تعامل وهمکاری سایردستگاهها با سیستم قضائی در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد.

انجم روز با بیان اینکه در آستانه هفته قوه قضائیه قرار داریم، افزود : این هفته موقعیتی مناسب برای بیان دستاوردها،خدمات،فعالیت ها و همچنین جایگاه قوه قضائیه در جامعه می باشد.

وی در ادامه عنوان نمود: با توجه با اینکه این هفته مصادف است با شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان است ،لذا باید از مقام و منزلت این شهید والامقام تجلیل کافی بعمل آمده و یاد و خاطر شهدای هفتم تیر را گرامی بداریم.

انجم روز عطرافشانی قبور مطر شهدا و دیدار با امام جمعه این شهرستان را جزء برنامه های روز اول هفته قوه قضائیه در این شهرستان برشمرد وافزود:قضات و مسئولان قضائی شهرستان با حضور در منزل تعدادی از خانواده شهداء یک بار دیگر به مقام شامخ شهدا ادای احترام ویاد وخاطره آن بزرگواران را گرامی می داریم.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت اعلام آمادگی کرد:قضات و کارکنان دستگاه قضائی به همراه اعضای خانوده هایشان همچون سنوات گذشته حضور گسترده ای در مراسم روز جهانی قدس خواهند داشت.

این مقام قضائی عنوان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از زندانیان محکوم به پرداخت دیه در جرائم غیر عمد، نیازمند کمک هموطنان می باشند در سوم تیرماه جشن گلریزان را در شهرستان داریم ،امید است همشهریان در این جشن خیر خواهانه شرکت پرشکوهی داشته باشند تا بتوایم تعدادی از این مددجویان را از زندان آزاد نماییم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار