مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با همکاری بسیج سازندگی از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این استان خبر داد.

 غار کتله خوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان، ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی مصوب شد که با مشارکت بسیج سازندگی و دستگاه‌های دولتی امسال اجرا خواهند شد.

ارجمند با بیان اینکه یکی از این پروژ‌های محرومیت زدایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال زیرساخت‌های گردشگری غار کتله خور تکمیل خواهد شد افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در سال‌های گذشته نسبت به احداث و تکمیل زیرساخت‌های غار کتله خور اقدام کرده که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ که در سال جاری با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی از محل اعتبارات محرومیت زدایی شهرستان خدابنده این پروژه تکمیل خواهد شد.

او با بیان اینکه بسیج در هر زمینه آماده خدمت رسانی است، اظهار داشت: یکی دیگر از مهم‌ترین رویکرد‌های بسیج سازندگی در زمینه تلاش برای رفع محرومیت در مناطق محروم از طریق اجرای پروژه‌های عمرانی است و همکاری اداره کل میراث فرهنگی زنجان با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی بسیج جهت رفع محرومیت و توسعه وارد پروژه‌های گردشگری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه کرد: قطعاً با گسترش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌ها و مناطق گردشگری در آینده نزدیک مردم منطقه از مزایای آن از جمله رونق اقتصادی روستاها، کاهش مهاجرت، رونق صنعت گردشگری و افزایش اشتغال بهره‌مند خواهند شد و به درآمدی پایدار نیز دست خواهند یافت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
یکی از بهترین راهای توسعه استان توجه کامل به این نقاط بسیار زیبا وگردشگر پذیراست