حمید رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال توضیحاتی را درباره شرایط این بازی بیان کرد.

رجبی: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری  پس از بازی فولاد و استقلال گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. مدیریت باشگاه و کارخانه شرایط خیلی خوبی را در اردوی تهران برای تیم فولاد فراهم کردند.

رجبی ادامه داد: ما استقلال را به خوبی آنالیز کردیم. به نظرم استقلال یک تیم بسیار پرمهره و قوی است. نتایج هم این موضوع را تایید می‌کند. در طول بازی و حتی قبل از اخراج بازیکنان استقلال، تیم ما تیم برتر زمین بود. دقایقی را هم آن‌ها خوب بازی کردند. استقلال تیم بابرنامه‌ای بود. بازی مقابل استقلال، مشکل است.

کمک مربی سرخپوشان اهوازی تصریح کرد: با تدابیری که نکونام اندیشیده بود و تمریناتی که طراحی کرد، توانستیم راه نفوذ استقلال را ببندیم. علی رغم اینکه از اول فصل در بیشتر مواقعی که گل اول را دریافت می‌کردیم بازی را واگذار می‌کردیم، نشان دادیم که می‌توانیم به بازی برگردیم.

رجبی افزود: امروز پاتوسی را نداشتیم و ایوب والی و فرزاد جعفری هم مصدوم بودند. با اعتماد به جوانان باشگاه فولاد و برنامه ریزی توانستیم بازی را ببریم.

مربی فولامردان ادامه داد: نبود هواداران در ورزشگاه، صد در صد روی بازی تاثیر داشت. از ابتدای فصل در فولاد آرنا، فقط بازی اول را واگذار کردیم. نشان دادیم به حمایت هواداران نیاز داریم. بازی بدون هواداران مشکل بود. البته، مطمئن بودیم آنها در خانه دعاگوی ما هستند، دعای هواداران باعث شد در این بازی پیروز شویم.

رجبی تاکید کرد: وقتی تیم استقلال ۱۱ نفره بود، شاید دقایق اندکی بازی را در اختیار داشت و حفظ توپ کرد؛ اما در طول بازی و قبل از اخراج بازی برابر بود و حتی ما در زمین برتر بودیم.

دستیار جواد نکونام گفت: قبل از تعطیلی لیگ، تیم بسیار خوبی داشتیم. سه پیروزی متوالی کسب کردیم. از اول نیم فصل دوم نشان دادیم تیم قابل احترامی هستیم و نتایج هم این موضوع را تایید می کند. اگر بازی‌ها تعطیل نمی‌شد، شاید روند بهتری را طی می کردیم. با این حال، با تدابیر نکونام و آماده سازی باشگاه، خیلی از تعطیلات تاثیر نگرفتیم.

رجبی در پایان گفت: اولین باشگاهی بودیم که مدیریت و سرمربی، درباره لیگ صحبت کردند. ما تصمیم گیرنده نیستیم و تابع قوانین و مقرراتی هستیم که مسئولان ابلاغ می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار