فرهنگسرای بستان، ۷ سال پیش در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد و تاکنون عملیات احداث آن به پایان نرسیده و همچنان بلاتکلیف است.

بلاتکلیفی فرهنگسرای بستان پس از گذشت ۷ سالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان گفت: فرهنگسرا به عنوان مکانی که در آن فعالیت‌های فرهنگی و هنری برپا و شرایط برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و آموزش پیشه‌ها و هنر‌های گوناگون فراهم می‌شود.

او افزود: فرهنگسرای چند منظوره بستان نیز با مساحت یکهزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ٨٠٠ متر مربع در ۲ طبقه در سال ۹۲ کلنگ زنی شد، اما پس از گذشت ۷ سال بلاتکیف مانده و عملیات احداث آن به پایان نرسیده است.

بلاتکلیفی فرهنگسرای بستان پس از گذشت ۷ سال

هاشمی زاده با بیان اینکه فرهنگ همواره نقش حائز اهمیتی در تمدن بشری و آموزش آداب و رسوم، اخلاقیات و... به نسل آینده دارد، اظهار داشت: به همین منظور تکمیل این فرهنگسرا علاوه بر اینکه کمک بسیاری به آموزش اهالی منطقه در موارد مذکور می‌کند، خدمتی بزرگ به مردم ولایتمدار بستان است.

به گفته بخشدار بستان، در ۲۴ مهرماه سال ۹۷ با حضور سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید علی حسینی مدیر کل دفتر امور مجلس وزارت متبوع، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونان این اداره کل، از این پروژه چند منظوره بازدید بعمل آمد، ولی اقدام موثری انجام نشده و به فراموشی سپرده شده است.

بلاتکلیفی فرهنگسرای بستان پس از گذشت ۷ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.