عملیات اجرایی آغاز به ساخت فرهنگسرای فین کاشان در آیینی برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:این آیین با حضور شهردار کاشان و مدیران شهری ساعت 12 ظهر فردا جنب سالن شهید اردهال برگزار می شود.

مجتبی رضازاده، با اشاره به مساحت 2 هزار مترمربعی زمین این فرهنگسرا گفت: نیاز منطقه چهار شهری کاشان به پایگاهی فرهنگی و ارائه دهنده خدمات شهروندی ساخت این فرهنگسرا را در دستور کار مدیریت شهری دارالمومنین قرارداد.

وی،افزود:با احداث این پروژه، تعداد فرهنگسراها در شهرستان کاشان به پنج مجموعه می رسد که به همراه فرهنگسراهای مهر، معراج، فیض، المهدی(عج)، می تواند خدمات فرهنگی متنوعی را به شهروندان کاشانی ارائه کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،برگزاری ایستگاه‌های شهروندی به همت فرهنگسراها در پارک‌های این شهرستان یادآورشد و گفت:این ایستگاه‌های شهروندی با استقبال پرشور مردم دارالمومنین کاشان برگزار می شود.

رضازاده، تصریح‌کرد:برپایی ایستگاه‌ شهروندی یکی از برنامه های جشنواره هفته فرهنگ شهروندی است که با سخنرانی کارشناسان دانشگاه در ارائه مباحث مهارت های شهروندی، سعه صدر در تقویت خانواده ها، بالابردن آستانه تحمل، توجه همسران به یکدیگروالگو سازی و الدین برای فرزندان برگزار می شود.

وی اظهارداشت:اجرای نمایش، موسیقی، مسابقه، کلیپ شهروندی از دیگر بخش های ایستگاه های شهروندی است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.