مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۴ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز انواع چوب‌های جنگلی توسط قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی کلوده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی با شناسایی ۳ قاچاقچی محصولات جنگلی درجریان رسیدگی به این پرونده، در اقدامی عملیاتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده کشف ۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از محل فعالیت این افراد خبرداد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارق سیم و کابل برق در نکا دستگیر شد

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مظنون و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

او افزود: کشف ۲۵ فقره شامل سرقت از اماکن خصوصی، منزل، موتور سیکلت، سرقت احشام و قطعات خودرو از جمله موفقیت‌های این طرح بوده است.

سرهنگ عنایتی از توقیف ۳ خودرو و ۸۱ موتور سیکلت متخلف در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح ۸ معتاد متجاهر و ۱۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.