مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از تسهیل و رفع موانع دست و پا گیر برای سرمایه گذاران در بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خبر داد.

 صنایع دستی زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با داشتن پتاسیل‌های متعدد دارای فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه گذاری خوبی در بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی است که این مهم موجبات جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی به این استان را فراهم می‌آورد.

ارجمند افزود: رفع موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی چرخه‌های اقتصاد، تولید و اشتغال را به دنبال دارد و استان را به سمت خودکفایی سوق خواهد داد.

او گفت: رونق صنعت گردشگری و صنایع دستی بسیاری از جوانان زنجانی را از کنج خانه‌ها بیرون می‌آورد و روانه بازار کار می‌کند و قطعا حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی برای راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ امری ضروری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تصریح کرد:نیاز امروز استان بهره مندی از نظرات کارشناسی در زمینه سرمایه گذاری است و بایستی تمامی دستگاه‌ها بتوانند به شکل کارشناسی شده فرصت‌های سرمایه گذاری خود را در این زمینه جمع آوری و ارائه کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.