آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز با اعزام ۵ دستگاه تانکر و با همکاری آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ جلیل کوشکی معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا گفت: آبرسانی به روستا‌های بخش غیزانیه اهواز به وسیله ۵ دستگاه تانکر از دیروز و به دستور امیر بیدادی ارشد ارتش در جنوب غرب کشور آغاز گردید.

او افزود: عملیات آبرسانی به مدت ۱۰ روز با همکاری یگان‌های تیپ ١٩٢ زرهی شهید مدنی اهواز، تیپ ۳۹۲ زرهی شهید آشوری دشت آزادگان، گروه ۴٢٢ مهندسی اهواز و تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر و با همراهی بسیج منطقه به این بخش انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ کوشکی با بیان اینکه طی ۱۰ روز در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر آب به مردم بخش غیزانیه تحویل داده می‌شود، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، روزانه ١۵٠ هزار لیتر آب به خانوار‌هایی که از نعمت آب شرب سالم محروم هستند توزیع می‌گردد.

معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا تصریح کرد: ارتش همواره با طرح مردم یاری در بحران‌های مختلف از قبیل؛ سیل، غربالگری و ضدعفونی به خاطر ویروس کرونا و همچنین آبرسانی در کنار مردم خوزستان بوده و خواهد بود و تا زمان رفع مشکل آب در غیزانیه، خدمات رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.