دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: شعبه مخصوص بررسی و رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع ، در شهرک صنعتی سیمین دشت مستقر می شود .

مشکلات واحدهای تولیدی فردیس زیر ذره‌بین دستگاه قضابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان فردیس گفت: به منظور تحقق جهش تولید ، دستگاه قضا در استان نیز یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم خود را رسیدگی و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی، کارآفرینی و اشتغال قرار داده است .

او  با بیان این‌که دستگاه قضایی به مسائلی از جمله تولید، کارآفرینی و اشتغال توجه خاص دارد، افزود: در برهه حساس کنونی باید همگان تلاش کنند تا در هیچ واحد تولیدی مشکلی وجود نداشته باشد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: به زودی به درخواست صنعتگران ، شعبه مخصوص بررسی و رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع ، در شهرک صنعتی سیمین دشت مستقر می شود .

مددی پیگیری جدی ساخت تصفیه خانه شهرک را دومین مصوبه بازدید امروز بیان کرد و افزود: یکی دیگر از مشکلات بزرگ صنعتگران با ادارات تامین اجتماعی و امور مالیاتی بود که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

او گفت: در سال جهش تولید باید همه مسئولان بیش از پیش در رفع مسائل و مشکلات تولید و اشتغال تلاش کنند .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.