ملیح زاده گفت: پس از مذاکرات روز گذشته و با حسن نیت بهاروند، سوء تفاهمات برطرف شد و اکنون با تمام توان در خدمت فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ملیح زاده، وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس که چند روز پیش، از وکالت فدراسیون در این پرونده کناره گیری کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با گفت و گو‌هایی که روز گذشته انجام دادیم، تمامی سوء تفاهمات برطرف شد و با تمام توان در خدمت هستیم. کناره گیری ما هیچ ارتباطی به شکست احتمالی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس نداشت.

ملیح زاده در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مالی در ناراحتی و کناره گیری او از وکالت فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس موثر بود گفت: بحث‌های مالی و معنوی مطرح بود. به هر حال پس از ۶ ماه، انتظار متعارفی داشتیم که فدراسیون با ما قرارداد امضاء کند تا این موضوع برای ما دلگرمی باشد. روز گذشته صحبت‌های لازم انجام شد و با یاری بهاروند و حسن نیتی که او نشان داد، مشکلات برطرف شد.

او در ادامه گفت: برخی مسائل محرمانه وجود دارد و درباره مشکلاتی که ایجاد شد، بیشتر از این نمی‌توانم توضیحی بدهم.


بیشتر بخوانید:


وکیل فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس درباره شرایط پرونده اختلافات فدراسیون با این سرمربی بلژیکی و میزان غرامتی که فدراسیون باید به او بپردازد گفت: به دلیل محرمانه بودن پرونده، هرگونه اظهار نظر از سوی من یا دیگر همکارانم، ممکن است ابزاری برای سوء استفاده دیگران شود. جالب است بدانید چند سال پیش وکلای خارجی با استناد به یک مصاحبه از داخل ایران، فدراسیون کشتی ما را محکوم کردند؛ بنابراین صلاح نیست در این مقطع اظهار نظری بکنم و این کار نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

ملیح زاده درباره زمان تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت فیفا اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا و دورکاری، رسیدگی‌ها با کمی تاخیر همراه است. به تازگی فیفا خطوط راهنمایی را درباره رسیدگی‌ها منتشر کرد. انتظار من این است که تا ۲ ماه آینده رای اولیه صادر شود. این رای ۲۰ روز پس از تاریخ ابلاغ، در دادگاه عالی ورزش قابل تجدید نظر است و پس از آن هم در برخی موارد استثنایی در دیوان فدرال سوئیس قابل تجدید نظر است. امیدواریم به یاری خدا در همین مرحله بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و از فدراسیون رفع ضرر کنیم

او در پاسخ به این سوال که ایا امکان دارد پس از صدور رای، مارک ویلموتس نسوبت به آن اعتراض کند و درخواست تجدید نظر ارائه دهد گفت: هر ۲ طرف می‌توانند در قبال رای صادر شده، درخواست تجدیدنظر ارائه دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار