خط تولید بیومواد استخوانی در مشهد با حضور رییس کل دادگستری خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، خط تولید محصولات بیومواد استخوانی شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا شهرک صنعتی "ماشین سازی و فناوری‌های برتر" در حوالی مشهد با حضور رییس کل دادگستری استان بهره‌برداری شد.

او افزود: رییس کل دادگستری خراسان رضوی به مناسبت هفته قضاییه که روز گذشته آن با عنوان "حمایت از تولید" نامگذاری شده بود، در شهرک صنعتی فناوری‌های برتر حضور یافت و ضمن افتتاح خط تولید پودر بیومواد استخوانی شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا با فعالان اقتصادی نیز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید : حال اقتصاد تنها با فعالیت های تعاونی بهبود میابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: این خط تولید بخشی از طرح توسعه ایمپلنت‌های پزشکی در مشهد است که با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی کرده است.


مهدیزاده بیان کرد: توسعه ایمپلنت‌های پزشکی در حوزه بیومواد استخوانی از نیاز‌های جدی کشور است که به عنوان طرح توسعه شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا در نظر گرفته می‌شود و نخستین واحد در خاورمیانه در حوزه تولید پودر استخوان است.

او تصریح کرد: با توسعه خط تولید بیومواد استخوانی اشتغال این بخش به ۱۰۰ نفر و کل سرمایه‌گذاری آن به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: تولید پودر استخوان از بیومواد استخوانی ترمیم استخوان‌های شکسته را سرعت می‌بخشد و استخوان سازی به حداقل زمان ممکن می‌رسد.

‌مهدی زاده اظهار کرد: تولیدات بیومواد استخوانی شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا در صورت مازاد تولید خود قادر به صادرات محصولاتش به کشور‌های همسایه، آسیا و آفریقا میباشد.
 
انتهای پیام// ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.