فوتی‌های رانندگی سر صحنه در محور‌های برون شهری مازندران خردادماه امسال ۵۵ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از کاهش ۵۵ درصدی فوتی‌های سر صحنه تصادفات رانندگی در محور‌های برون شهری استان در خردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

او افزود: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی پارسال و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی گردیده است.

نجفی گفت: در سه ماه اول امسال نیز شاهد کاهش ۱۰ درصدی فوتی‌های سر صحنه در جاده‌های مازندران در مقایسه با پارسال بودیم.

او افزود: هر ساله در ۶ ماه اول سال به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین تعطیلات تابستانی شاهد حجم گسترده‌ای از سفر‌های بومی و غیر بومی در سطح استان و در نتیجه افزایش تصادفات و فوتی‌های رانندگی هستیم که خوشبختانه امسال با گستردگی عملیات راهداری و ایمن سازی جاده‌ها شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌های منجر به آن بودیم.

نجفی گفت: بدون تردید کاهش فوتی‌های رانندگی و افزایش ایمنی در راه‌ها نیازمند تلاش جدی بی وقفه، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار بستن ساز و کار مدیریتی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های ذیربط به ویژه استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اجرایی ایمنی در سطح استان است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان مازندران افزود: در راستای کاهش تصادفات و فوتی‌های رانندگی، اقدامات اجرایی و آموزشی در سطح استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار