در دیدار مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت : به تمام پرسنل خط مقدم بهداشت و درمان که در یک جنگ فرسایشی با ویروس کرونا هستند خداقوت می‌گویم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امامیان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت : به تمام پرسنل خط مقدم بهداشت و درمان که در یک جنگ فرسایشی با ویروس کرونا هستند خداقوت می‌گویم و امیدوارم خداوند به همه این عزیزان و خانواده‌هایشان سلامتی عطا فرماید.

او گفت : امروز اولین روز از دهه کرامت است و قصد داریم با توجه به تجربیات موفق سال گذشته حمایت روحی و روانی از بیماران و همچنین تقدیر از خادمان سلامت در همه رده‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهیم.

امامیان افزود : طراحی برنامه‌های متفاوت با رویکرد شاد خصوصا در فضای مجازی و به راه انداختن کاروان خودرویی با رعایت پروتکل‌ها و در چارچوب ضوابط از دیگر برنامه‌های این نمایندگی می‌باشد.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حضور خادمان سلامت در مراکز درمانی می‌تواند به لحاظ معنوی بر روی بیماران و کادر درمانی بسیار تاثیرگذار باشد و موجب آرامش روحی روانی انان گردد.

او گفت : تقدیر از تمام رده‌های خدمت در مراکز درمانی اعم از پزشک، پرستار، نیرو‌های بهداشتی، خدماتی، نگهبان و ... بسیار ارزشمند است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.