سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ پایه فوتبال بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

سرمربی تیم سپیدارقائمشهر: لیگ پایه فوتبال بانوان به صورت مجتمع برگزار می‌شود

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ما در بهمن ماه سال گذشته در مسابقات زیر ۱۷ سال پایه که به صورت گروهی در کل کشور برگزار می‌شد شرکت کرد. مسابقات با حضور چهار تیم برگزار شد و ما به دور بعد صعود کردیم و جزو هشت تیم برتر قرار گرفتیم، اما متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا این بازی‌ها لغو شد.

او تصریح کرد: مسابقات لیگ به صورت رفت و برگشت برای بانوان برگزار نمی‌شود. این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود. تعداد تیم‌هایی هم که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند زیاد نیستند. شرایط مالی برای حضور در این بازی‌ها سخت است. میزبانی این مسابقات برای ما هزینه داشت، اما اگر این رقابت‌ها برگزار نشود بازیکنان جوان دیده نمی‌شوند.

آذری افزود: لیگ دسته یک بانوان به طور معمول مرداد ماه هر سال برگزار می‌شد، اما شیوع ویروس کرونا شاید تاریخ برگزاری این رقابت‌ها را تغییر دهد. ما با تیم سپیدار در لیگ دسته یک شرکت می‌کنیم، اما برای حضور در لیگ برتر نیاز به حامی مالی داریم.

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر در ادامه گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش بانوان هزینه زیادی دارد. مربیان زیادی هستند که تمایلی به برگزاری ادامه بازی‌ها ندارند و از خطرات این کار صحبت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار