سرمربی پیشین تیم پالایش گاز ایلام گفت: درنظرگرفتن زمین مناسب تمرین برای فوتبال بانوان یکی از مسائلی است که باید رسیدگی شود.

حیاتی: زمین تمرین مناسب یکی از مشکلات فوتبال بانوان است

فاطمه حیاتی سرمربی پیشین تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: شهر‌هایی مانند ایلام متاسفانه با مشکلات زمین چمن مواجه هستند و هر بار سرموقع زمین برای تمرین بازیکنان تحویل داده نمی شود که مشکلی وجود نداشته باشد. یکسری مسائل که در حین بازی به وجود می‌آید به خاطر نبود زمین چمن مناسب است. نبود شرایط مناسب در تمرین کیفیت کار را پائین می‌آورد.

او تصریح کرد: سایر تیم‌های لیگ هم با وجود چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. حتی تیم شهرداری بم که قهرمان لیگ برتر بانوان است، زمین چمن مصنوعی اش براثر کنده شدن مانند آسفالت بود. زمین چمن مناسب در اختیار بانوان قرار داده نمی‌شود و از بابت امکانات مشکلاتی وجود دارد. هرچند که این موارد جزو نیاز‌های اولیه به حساب می‌آیند. تیم پالایش هم تیمی است که سال‌ها در لیگ بانوان تیم داری کرده و رشته ورزشی فوتبال بین بانوان طرفداران زیادی دارد.

حیاتی افزود: سلامت بازیکنان مهم‌تر از برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان است، اما از طرفی هم تیم‌ها با مشکلات عدیدیه تا اینجای فصل رقابت کردند و چه بهتر که بازی‌ها نتیجه داشته باشند. بهتر است تصمیم گیری راجع به این موضوع را به مسئولان بسپاریم.

سرمربی پیشین پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: یکسری مشکلات و برنامه هایم باعث شد که این فصل هدایت تیم پالایش ایلام را برعهده نگیرم، اما برای سال آینده صد در صد کنار تیم خواهم بود. فوتبال در خون من است و نمی‌توانم کنارش بگذارم.

حیاتی تصریح کرد: یک درصد از امکانات فوتبال آقایان دراختیار بانوان قرار داده نمی‌شود. استعداد‌های ما به نوعی از بین رفته است و مسئولان توجهی نمی‌کنند. دغدغه ما همین است.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار