حیدری گفت:در حال حاضر برخی از کارگاه‌های تولید ماسک در روند تولید دچار مشکلات جدی هستند که باید برای آن فکری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی حیدری  فرماندار قم در چهل و دوم جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: در چند ماه اخیر در جهت مدیریت بحران در سطح قم، تلاش‌های خوبی از طرف مسئولان، مردم و گروه‌های جهادی شاهد بوده‌ایم.

فرماندار قم با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مهم در این ایام، تولید اقلام بهداشتی و ماسک بود، تصریح کرد: دراین‌باره با صدور مجوز‌های لازم و تغییر کاربری در خط تولید، اقدامات خوبی به سرانجام رسید.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند تولید ماسک در قم با کمبود مواد اولیه مواجه است و برخی از کارگاه‌ها در روند تولید دچار مشکلات جدی هستند و این زنگ خطری است که باید برای آن فکری کرد.

او گفت: در ابتدای شیوع کرونا، عزمی جدی در تولید اقلام بهداشتی و ماسک در کشور شکل گرفت و حتی در تأمین مواد اولیه و صدور مجوز همکاری خوبی شاهد بوده‌ایم که باید این امر تداوم داشته باشد.

فرماندار قم بیان کرد: پارچه‌های موردنیاز در تولید ماسک در کشور تأمین می‌شود، اما برخی از مواد اولیه را باید از طریق واردات و یا از استان‌هایی که در اختیار دارند تأمین کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار