معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) گفت: به دلیل تعداد کم دانشجویان در ترم آینده کلاس‌های مقطع دکتری حضوری برگزار خواهد شد.

مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترم تابستانی گفت: تمام دروس ترم تابستانی در سال‌های گذشته به صورت مجازی ارائه می‌شد و امسال هم همین روند را ادامه خواهیم داد. همچنین تاریخ شروع ترم تابستانی در سال جاری به احتمال زیاد ۲۰ تیرماه خواهد بود.

ارائه دروس عملی ناتمام ترم جاری از تاریخ ۱۵ تیرماه

سیف برقی با اشاره به تکمیل دروس عملی ترم جاری در تابستان، اظهار کرد: دروس عملی ناتمام در ترم جاری از ۱۵ تیر تا ۲۵ مرداد برگزار می‌شود که بخش قابل توجهی از آن به صورت مجازی و تعداد محدودی هم به صورت حضوری ارائه خواهد شد.

او با بیان اینکه از تاریخ ۱۰ شهریورم پذیرش دانشجویان برای ورود به ترم جدید در دانشگاه آغاز می‌شود، تاکید کرد: به علت دفاعیه برخی دانشجویان، بازگشایی دانشگاه‌ها از تاریخ ۱۰ شهریور و در صورت امکان شاید زودتر از آن خواهد بود، اما در نظر داریم ثبت نام دانشجویان جدیدالورود را از ۲۰ شهریور آغاز کنیم. به این صورت از ۲۹ شهریور کلاس‌ها به صورت رسمی شروع خواهند شد.

ترم تابستانی

تلفیقی بودن دروس دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در ترم آینده

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) ادامه داد: با تاکید وزارت علوم، دروس دانشجویان در ترم آینده به صورت تلفیقی یعنی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، کلاس حضوری بیشتر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به علت خلوت بودن کلاس‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ارائه خواهد شد.

سیف برقی تصریح کرد: در ابتدا قصد داشتیم حضوری یا مجازی بودن کلاس‌ها در ترم آینده را بر اساس دانشجویان جدیدالورود یا قدیمی تقسیم بندی کنیم، اما در حال حاضر تقسیم بندی کلاس‌ها بر مبنای مقاطع تحصیلی خواهد بود و از آنجایی که تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری به نسبت دانشجویان کارشناسی کمتر است، حضوری بودن کلاس‌های این دسته از دانشجویان باید در اولویت دانشگاه قرار بگیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) درباره شهریه دانشجویان شبانه در ترم جاری، گفت: شهریه دانشجویانی که به هر دلیلی قصد حذف نیم سال دوم سال تحصیلی خود را داشتند به آن‌ها عودت داده خواهد شد، اما تصمیمی برای کاهش شهریه دانشجویان در ترم جاری نگرفته‌ایم و در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم.

شهریه دانشگاه

سیف برقی در پایان یادآوری کرد: اگر بعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه دست یابیم که بخشی از امکانات دانشگاه الزهرا(س) برای خدمت رسانی به دانشجویان ضعیف بوده است، حتما بعد از بازنگری‌هایی که انجام می‌دهیم شهریه دانشجویان را کم خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۱:۱۳ ۰۷ تير ۱۳۹۹
.تحصیلات تکمیلی مگه ارشد هم جزئش نیست؟!؟چرا ارشد حضوری نیس؟!؟خواهشا مارو پخش کنن تو خوابگاه و بزارن بیایم دانشگاه.چ وضعشه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ati
۱۷:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۹
خیلی خوشحالین از اینکه دروس عملی رو دارید مجازی برگزار میکنید بدون هیییچ بازدهی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
حقوق استادا و کارمند که داره میده حاضر نیست تعطیل کنه و جون نخبه های دکتر که از همه تحصیلکرده ها با ارزش تره رو به خطر میندازه
به نظر من دوره دکترا باید حتما ویدئو کنفرانس باشه ولو تو خود دانشگاه
آخرین اخبار