معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) درباره جزئیات برگزاری آزمون دکتری در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی سیف برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم گیری نهایی دانشگاه برای برگزاری آزمون جامع دکتری، اظهار کرد: از همان ابتدا اعلام کردیم که آزمون جامع دکتری در دانشگاه الزهرا (س) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: بازه زمانی برگزاری آزمون جامع دکتری طولانی‌تر شده است و این روند تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. برخی از دانشجویان به علت نداشتن گواهی یا مدرک زبان مجاز به شرکت در آزمون جامع دکتری نبودند، اما در حال حاضر دانشجویان می‌توانند بدون ثبت نمره زبان اقدام به شرکت در آزمون کنند.

ارائه خوابگاه به دانشجویان در زمان برگزاری آزمون جامع دکتری

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به شرایط اسکان دانشجویان مقطع دکتری در زمان برگزاری آزمون جامع، افزود:  دانشجوی متقاضی خوابگاه مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به منظور تایید آموزشی از استاد راهنما و دانشکده برای حضور در دانشگاه و همچنین حضور در خوابگاه باید به سامانه گلستان مراجعه کرده و در صورت تایید، به اخذ خوابگاه اقدام کند.

سیف برقی درباره ارائه خوابگاه به دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا (س) گفت: دروس عملی دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت محدود از نیمه دوم تیرماه به مدت ۴ الی ۶ هفته شروع خواهد شد و این دسته از دانشجویان در صورت احتیاج به خوابگاه می‌توانند تقاضا دهند تا خوابگاه در اختیارشان قرار بگیرد.

او با اشاره به اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری که در حال حاضر در دانشگاه حضور دارند، بیان کرد: طبق روالی که دانشگاه الزهرا (س) در پیش گرفته از تاریخ ۱۷ خردادماه به این دسته از دانشجویان خوابگاه اختصاص داده شده است و در صورتی که دانشجویان بدون هماهنگی و عدم تقاضا در سامانه برای اخذ خوابگاه به دانشگاه مراجعه کنند، خوابگاهی به آنها اختصاص داده نخواهد شد.

جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه الزهرا (س)/ آزمون جامع دکتری دانشگاه الزهرا (س) بدون نیاز به تاییدیه آزمون زبان

بررسی سلامت جسمانی دانشجویان پیش از ورود به دانشگاه

سیف برقی درباره بررسی سلامت جسمانی دانشجویان مقطع دکتری پیش از ورود به دانشگاه الزهرا (س) مطرح کرد: بحث دریافت گواهی سلامت از دانشجویان حداقل کاری است که دانشگاه قبل از ورود دانشجویان باید انجام دهد، اما تست‌هایی هم در خصوص روند سلامت دانشجویان به صورت حضوری در دانشگاه انجام خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات تمام مقاطع تحصیلی اظهار کرد: امتحانات پایان ترم برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی یا غیر حضوری برگزار می‌شود و از همان ابتدا پیش بینی کردیم که امکان حضور تمام دانشجویان برای امتحانات حضوری فراهم نیست. بیش از یک ماه است که آموزش نحوه برگزاری امتحانات غیر حضوری را برای اساتید شروع کرده‌ایم.

سیف برقی در پایان یادآوری کرد: شاید امتحانات حضوری برای دانشجویان تنها در موارد خاص و به صورت بسیار محدود برگزار شود.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار