شامدیل گفت: بخشی از گذر تاریخی معزی در شهرستان دزفول به دست افراد ناشناس تخریب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود شامدیل رئیس سازمان نوسازی شهرداری دزفول گفت: برای بار سوم بخشی از جان پناه گذر تاریخی معزی واقع در جنب پل جدید تخریب شد، این در حالیست که اسفندماه پارسال این قسمت تخریب و با تلاش سازمان نوسازی شهرداری بازسازی گردید.

او با بیان اینکه این گذر، تاریخی و جزو هسته اولیه شهر دزفول است، افزود: از فردا مصالح جمع آوری و نسبت به نوسازی این قسمت اقدام خواهد شد.

شامدیل با بیان اینکه این یک فرضیه است که بخش مذکور با شیطنت‌های بچه گانه تخریب شده باشد و باید در این خصوص فرهنگ سازی شود، اظهار داشت: فرضیه دیگر این است که مالکان به علت محدود یا مسدود شدن مسیر اقدام به تخریب کرده باشند و یا اینکه بر اثر برخورد خودرو تخریب شده باشد که در هر صورت این اثر بازسازی و تلاش می‌شود به گونه‌ای بازسازی گردد که قابل تخریب نباشد.

به گفته این مقام مسئول، در این محل دوربین وجود ندارد که برای شناسایی افرادی که نسبت به تخریب این قسمت اقدام کرده‌اند، استفاده شود.

گذر تاریخی معزی در وسط بافت تاریخی و کنار خیابان شریعتی و پل جدید این شهر یکی از گذر‌هایی است که در سال‌های اخیر احیا شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.