پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و هنر مساجد استان فارس ،فهما به نشانی fars.fahma.org رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این مراسم، گفت: پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و هنر مساجد فارس به انعکاس برنامه‌های فرهنگی و هنری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خواهد پرداخت.

او با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و هنر مساجد ایران «فهما»، باعث می‌شود تا کانون‌ها از طرح‌های خلاقانه هم مطلع شوند، تاکید کرد: اشتراک گذاری طرح‌های کانون‌ها یکی از اهداف این پایگاه اطلاع رسانی است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری این مطلب که مدیران کل استان‌ها هم می‌توانند از اطلاعات و فعالیت‌های کانون‌ها از طریق این پایگاه اطلاع رسانی، مطلع شوند، اظهار داشت: پایگاه اطلاع رسانی «فهما» باعث می‌شود تا اخبار و اطلاع رسانی کانون‌های مساجد تحت یک چتر واحد به مردم و اعضای کانون‌ها منتشر شود.

حجت الاسلام ارزانی تاکید کرد: این پایگاه اطلاع رسانی تسهیل در کار‌ها و انعکاس فعالیت‌های کانون‌ها را در پی دارد.

حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فعال هستند، اظهارداشت: برای برنامه ریزی بلند مدت و آینده نگرانه می‌توان از این سایت استفاده کرد و از آمار این سایت می‌توان برداشت صحیح و خوب داشت و با برنامه ریزی صحیح و دقیق‌تر و با سرکشی بیشتر به اهداف بالاتری پیرامون کانون‌ها دست یافت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.