رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: آمادگی گروه‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر بافق مورد ارزیابی قرار گرفت.

جلسه ارزیابی آمادگی امدادگران هلال احمربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: فراخوان گروه‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر بافق با هدف سنجش آمادگی نجاتگران و بررسی مسائل و مشکلات امدادگران هلال احمر برگزار شد.

او با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی امداد و نجات شعبه بافق در این فراخوان آمادگی خود را به چالش کشیدند، اظهارداشت: با وجود اینکه سطح آمادگی نیروها از طرف بازرسان قابل قبول ارزیابی شد، ولی همچنان آزاد سازی نیرو‌های شاغل در ارگان‌ها یکی از بزرگترین مشکلات تیم‌های عملیاتی هلال احمر است.

فتاحی افزود: در صورتی که ارگان‌ها و شرکت‌ها همکاری بیشتری برای آزادسازی نیرو‌ها در مواقع ضروری با جمعیت هلال احمر داشته باشند، این آمادگی در سطح خیلی بهتری قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در پایان ضمن تقدیر از حضور به موقع امدادگران و نجاتگران در این فراخوان از آن‌ها خواست در تمامی زمان ها آمادگی خود را در سطح بالایی حفظ نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار