مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان یزد خبر داد.

انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان یزد به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امروز جمعه بیست و سوم خرداد ماه ۱۳۹۹ با توجه به برنامه ریزی‌های قبلی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده در این خصوص، مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد با رقابت ۹۰ کاندیدا در یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

حرازی زاده افزود: این انتخابات در ۱۰ شهرستان در حال برگزاری است و کاندیدا‌های عضو در جمعیت هلال احمر که از قبل اقدام به ثبت نام کرده بودند پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلام از مراجع ذیصلاح و در مراحل قانونی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

او با بیان اینکه این انتخابات در ۱۰ شعبه استان در ۱۰ سالن اصلی و چهار سالن فرعی و ۲۰ صندوق رای اصلی و ۱۰ صندوق رای فرعی در حال برگزاری است، بیان کرد: هدف از برگزاری این انتخابات، نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار، نوع دوست و خیرین در جمعیت هلال احمر به عنوان موسسه‌ای خیریه، مردمی و غیردولتی است.

حرازی زاده گفت: در این دوره از انتخابات بیش از نه هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر از شهرستان‌های مختلف واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: انتخابات مجامع هلال احمر در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست شورای اجرایی شهرستان‌ها و در مرحله دوم هیئت مدیره استان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار