معاون فرمانداری دالاهو گفت : اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل ویروس کرونا، همراهی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن امامی معاون فرمانداری دالاهو در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دالاهو، گفت : اصلی‌ترین مقوله برای مهار و کنترل ویروس کرونا، همراهی مردم است.

او گفت : با استفاده از فرهنگ غنی که مردم شهرستان دالاهو و دالاهونشنینان دارند همواره در مباحث فرهنگی همراهی و همکاری‌های لازم را با مسؤولان داشته و برای مهار ویروس منحوس توصیه‌های سیستم درمانی را رعایت می‌کنند.

معاون فرمانداری دالاهو افزود: با توجه به سیاست‌های استانی مبارزه با کرونا، شهرستان دالاهو هم اقدامات قبول خوبی را انجام داده است.

راه‌اندازی مرکز ۱۶ ساعته بیماری‌های تنفسی، گندزدایی سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سیستم دستگاه‌های اجرایی، همکاری خوب با اصناف در راستای مدیریت کرونا از جمله برنامه‌های اجرایی شهرستان در راستای مهار و کنترل ویروس کرونا بوده که امامی به آن اشاره کرد.

او با تشکر ویژه از سادات و ماموستا‌های اهل سنت شهرستان که با توصیه‌های لازم به مردم همکاری و همراهی لازم را این رابطه داشته‌اند، افزود: اصلی‌ترین کار برای در امان ماندن از ویروس کرونا همان در خانه ماندن است و تردد‌های که ضرورت ندارد باید اجتناب کنیم تا سلامتی خود و خانواده را تامین کنیم.

امامی به سه شهر کرند غرب، ریجاب و گهواره شهرستان دالاهو اشاره و ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی‌ها) فقط در شهر کرند غرب داریم که با تمهیداتی که شهرداری این شهر در نظر گرفته تاکسی‌ها به صورت روزانه در چند نوبت گندزدایی می‌شوند و لوازم بهداشتی هم توسط مجموعه در شبکه بهداشت و درمان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرید.

او در رابطه با حمایت دولت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، گفت: تسهیلاتی با رقم ۶ میلیون تومان برای مالکان تاکسی‌ها در نظر گرفته شده، این تسهیلات به صورت کشوری در مرحله پرداخت است که جامعه هدف در شهرستان دالاهو هم شناسایی، لیست تهیه و تحویل استان داده شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.