بازیکن تیم فوتبال شهرخودروی خراسان درباره مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد فرجی، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درباره شرایط تیمش گفت: پس از انجام تست کرونا، تمریناتمان را آغاز کردیم و ۲ هفته تمرینات سنگین بدنسازی را پشت سر گذاشتیم. سپس تمرینات تاکتیکی را آغاز کردیم و اکنون به شرایط خوبی رسیدیم. بازی با پرسپولیس دومین دیدار تدارکاتی ما است. در مشهد تیم لیگ برتری یا لیگ یکی نیست، به همین دلیل برای بازی تدارکاتی مجبور شدیم به تهران بیاییم.

فرجی درباره بازی تدارکاتی برابر پرسپولیس گفت: امیدوارم در این بازی شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان به سلامت از زمین بازی بیرون بیایند.

او درباره نتایج تست کرونای اعضای تیمش گفت: خدا را شکر از میان بازیکنان کسی کرونا نداشت، اما ۲ نفر از عوامل باشگاه به این ویروس مبتلا شدند که به قرنطینه رفتند و اکنون شرایط خوبی دارند.

بازیکن شهرخودرو در واکنش به مصدومیت چند بازیکن با آغاز تمرینات گفت: پس از کرونا، بزرگ‌ترین نگرانی ما مصدوم شدن است. در روز‌های گذشته چند بازیکن تیم‌های مطرح لیگ برتر رباط پاره کردند و این اتفاق ما را نگران می‌کند. استرس داریم و نمی‌دانیم کرونا را بهانه کنیم یا مصدومیت‌ها را؛ امیدوارم هر چه زودتر این مقطع را به سلامت پشت سر بگذاریم.

فرجی درباره آمادگی جسمانی خود گفت: قطعا با یک ماه بدنسازی، بدن‌ها آماده نمی‌شود. پس از پایان هر فصل، بازیکنان یک ماه استراحت داشتند، اما پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر، بازیکنان ۳ ماه در خانه بودند و بیشتر در خانه تمرین کردند. به همین دلیل بازیکنان شرایط جسمی مطلوبی ندارند و ۲، ۳ هفته زمان می‌برد تا به شرایط جسمی مطلوب برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار