معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی از اصناف تقاضا می شود بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با هیات رئیسه اتاق های اصناف آبادان و خرمشهر  که به مناسبت روز ملی اصناف برگزار شد؛ ضمن تبریک به اصناف و بازاریان از آنان به دلیل همراهی و همدلی با مردم در یکساله اخیر تقدیر و تشکر کرد.

او  افزود: اصناف در دوران مختلف کشور از انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته تا دروان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و دوران بازسازی و مناسب های دیگر نقش مهمی در آبادانی و امنیت روانی مردم جامعه داشته اند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: مصادق دیگری از این همدلی و همراهی در سیلی که سال گذشته اتفاق افتاد بود که اصناف منطقه نشان دادند در کنار مردم و همدم با آنها با اعمال خیر خواهانه در تامین کالاهای مورد نیاز و ضروری آنها اقدامات موثری انجام دادند.

موسوی   در پایان از اصناف منطقه به دلیل همراهی با مسئولین و همراهی با مردم چه در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز در بخش های پزشکی، بهداشتی و غذایی چه در کمک های مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.